BARTIN ÜNİVERSİTESİ

image/svg+xml
image/svg+xml

Kisisel Markalasma ve Pazarlama Semineri

Yayın Tarihi : 07/05/2013

Bartin Üniversitesinde,Marka Yönetimi Uzmani Özel Oytun Türkoglu, “Kisisel Marka Olmak ve Pazarlama” konulu bir seminer verdi. Türkoglu, Yönetim Bilisim Sistemleri Kulübünün düzenledigi seminerde ögrencilere üniversiteden is hayatina marka olma, sosyal medya ve iliski yönetimi basliklari altinda; etkili olma, kendini gelistirme, avantaj saglama, marka yönetimi, gerçek istek gibi konularda bilgiler verdi.

Ögrencilere sosyal medya ve arama motorlarinin amaçlari, özellikleri ve kullanimi, avantaj ve dezavantajlari ile dogru kullanimi konusunda bilgiler aktaran Türkoglu, dogru ve amacina uygun kullanimlarda sosyal medya ve arama motorlarinin gündelik yasam için büyük avantajlar sagladigina dikkat çekti.